Załącznik Nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień,
których wartość jest wyższa niż wyrażona w złotych
równowartość kwoty 6.000 euro i nie przekracza
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro
stosowanego w Publicznej Szkole Podstawowej
im. Jana Brzechwy w Chmielowie
Nr …/20..
Chmielów, dn. 13.12.2013r
……………………………………………………………………
(Nazwa i adres podmiotu, do którego kierowane jest zaproszenie)
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Chmielowie, ul. Spacerowa 2
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
,,Dostawę artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych”
Wspólny słownik zamówień (CPV):
15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne (mięso wieprzowe i wołowe)
15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne
15112000-6 drób
15300000-1 warzywa, owoce i podobne produkty
15811000 – 6 pieczywo
15500000 – 3 produkty mleczarskie
15220000-6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170- 9 i 15800000 – 5 warzywa mrożone i produkty gł. mrożone
01242000-5 jaja
15000000-8 i 15800000-6 przyprawy i koncentraty
15400000 – 2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15800000 – 6 różne produkty spożywcze
§ 1 Opis sposobu przygotowania oferty:
Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
Ma być ona napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
Oferta ma obejmować całość zamówienia.
§ 2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych, na potrzeby stołówki szkolnej mieszczącej się w Publicznej Szkole Podstawowej w Chmielowie. Szczegółowy wykaz produktów zawierają załączniki 3a -31.
Szczegóły wymogów:
Mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, dopuszczone do konsumpcji przez lekarz weterynarii, dostarczane raz w tygodniu, w zależności od jadłospisu.
Jaja, nabiał świeże dostarczane raz w tygodniu, w zależności od jadłospisu.
Pieczywo powinno być świeże dostarczane codziennie w zależności od jadłospisu.
Warzywa świeże oraz warzywa mrożone powinny być dostarczane 1 raz w tygodniu w zależności od potrzeb stołówki.
Owoce świeże muszą być dostarczane w dniu obiadowym
Warzywa np. ziemniaki, buraki, pietruszka, kapusta kiszona i inne uzgodnione z zamawiającym mogą być przywożone raz w tygodniu.
Artykuły żywnościowe np. cukier, olej przyprawy mogą być przywożone raz w tygodniu.
Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie produktu i jego dopuszczenie do obrotu.
Ilość potrzebna umawiana jest ustnie, telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego.
Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia. Ogólna ilość zamówienia może się zmienić.
Wszystkie dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania HACCP.
§ 3 Wymagany termin realizacji umowy: od 02.01.2014 do 31.12.2014r
§ 4 Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena - 100 %.
§ 5 Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
1/ formularz oferty
2/ oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
3/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia , o których mowa w art. 24 Ust. 1 ustaw – Prawo zamówień publicznych.
§ 6 Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
W cenę oferty należy wliczyć:
a) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę będzie obowiązywała przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
§ 7 Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć bądź przesłać w terminie do dnia 20.12. 2013r. do godziny 10.00 na
piśmie w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego Chmielów,
ul. Spacerowa 2, 27-400 Ostrowiec.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Oferta na zadanie pn.: Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej”
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
§ 8 Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca ma podpisać umowę z zamawiającym.
§ 9 Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Teresa Bąbel
Dyrektor PSP w Chmielowie.
Tel 41 - 2600734
Sporządził: Podpisał:
…………………… …………………………………
Ewa Polak - intendent Teresa Bąbel - dyrektor
W załączeniu:
Zaproszenie do złożenia oferty – załącznik nr 2
Wzór formularza oferty – załącznik nr 3
Załączniki do formularza – załączniki nr 3a do 3 l
4. Wzór umowy – załącznik nr 4
5. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo
zamówień publicznych – załącznik nr 5
6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy
– prawo zamówień publicznych – załącznik nr 6.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Publiczna Szkoła Podstawowa w Chmielowie